Damp !

Heej :))

Jossa var snäll och försökte fixa min blogg, men det blev inte så bra som ni ser :D Men bättre än innan :D
Men Malins blev lite bättre än min xD,

http://malinlounilsson.blogg.se

Jajja, vi skulle gå och köpa mer cola på preem innan, men det var stängt :( synd om oss :p 
Nu har jag faktiskt skrivit tre inlägg idag :d duktigt av mig :)) 
men jag lovar att när skolan bäörjar igen kommer jag inte hinna (a) men sånt e livet och det får ni stå ut med, eller ja, Malin får göra det, eftersom det bara e du som läser (a) men jag är stolt över att ha en läsare :p lixom palla va kändisbloggerska :o lixom att vara kländ över att skriva inlägg på datorn ? coolt ? Njaa, jag vill nog bli känd som ngt annat xD typ världens smartaste människa? xD tror ni (du) inte att jag skulle klarat det ? :p eller ja kanske inte. . . jo malin tror det :D:D:D:D:D nu blev jag glad ! nej nu ska jag göra en fiskefläta på malin och det kommer säkert bild sen på hur fin den blev :D jag kan ju bli frisör kanske? nej skit i vad jag ska bli nu, jag blir väl människa hoppas jag .. eller ja, jag e ju människa! Nej nu ska jag inte sitta här och skriva en massa skit som ingen kommer att läsa (a) Ha det bra min unika läsare (H)

Älskar alla som läser ! <3

Kyssar Lisa ! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

JAG FIXAR MED PIXLARNA!:D (h)

2010-01-06 @ 04:30:59
URL: http://malinlounilsson.blogg.se/
Postat av: felicia

jag läser :D iallafall idag(a)

2010-01-06 @ 13:23:52
Postat av: Liiiisa

Och då älskar jag dig :D <3

2010-01-06 @ 14:54:33
URL: http://paaaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0