datan, let's dance och svett !

hajje :)

JAJAJAJA, jag vet att jag inte har uppdaterat på åår (a) men lixom, jag har inte haft tid, men nu har jag i alla fall mke att skriva :D juust nu sitter jag i soffan och tittar på let's dance. men nu e de paus. och det är sjuuukt varmt här inne och jag svettas ihjäl :p jag sitter och chattar med main, töntar oss i camen xD, väääldigt vacker :p
jajja idag i skolan var det faktiskt rätt roligt, först hade vi ev och magnus snckade om hur men inte skulle göra när man skulle till tyskland och handla sprit, och han snackade en massa om autobahn haha, och jag och renée kände oss lite utanför så vi fick sluta lite tidigare :p sen hade vi plantid och det var tråkiigt ... sen var det so och det var också tråkigt, men ändå roiligt om man jämför med engelskan som inte var rolig men sen hadae vi idrott och då var vi på tjurasjö och åkte skridskor och jag och felicia visaade våra skills (h) duktigt av oss hahaha :p åh ! just de ja, pappa fyllde år igår och då åkte vi till malmö för attt bowla på bid bowl, det gick väll... bra jag slog faktiskt TRE STEJKAR !! första gånge i hela mitt liv jag gör det :D:D och jag fick 114 poäng andra gången och typ 40 första (a) och jag kom sist båda :(( och nu ska ni får höra vad pappa fick för presenter :D:D:D haaan fick två paket choklad och ..... EN RESA TILL STOCKHOLM :D:D:D:D mest roligt för mig men i alla fall :D och va åker den 1 maj :) och om tre veckor är det branäs :D:D sen två veckor efter branäs ska vi till ITALIEN :D åh fy fan vad jag längtar... men snart är det nationella prov också... bläsch. läskigt ! jajja nu ska jag dra :))'

Ha det bäst alla läsare Kyssar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0