jag e lika duktig som malin på att fixa design (H)

Heeej !

vaknade tio över ett idag av att pappa ringde -.- not funny! och sen kunde jag såklart inte somna om, sån damp jag fick asså ! somnade typ kvart över fem imorse, kan kunde verkligen inte somna . jävla problembarn e ja (a) och sen får jag damp på att fixa design, jävla mög xD

Jajja nu kan jag prata om lite mer roliga saker :D Som att Niiic kommer idag :D:D:D:D:D <3 Sjukt kul kommer vi ha :)) bilder kommer att komma, jag lovar :D jag kanske ska lägga in en hämdbild på Niiic nu, så får hon se hur det känns :D För den bilden som hon har på sin blogg e INTE trevlig . anyway ! jag ska träna typ 17.10 - 18.00 (BARA I 50 MINUTER) sen efter träningen ska vi springa ochgöra dom övningarna som Vickan har gett oss :P sen ringer jag mamma som hämtar mig i ishallen :p sen kommer Niiic och vi går till lidl och köper TVÅ påsar chips, för det ska ju räcka till hela kvällen :P inteför att vi kommer äta upp allt men ändå x) sen när vi har varit på lidl ska vi gå till statoilgrillen och handla mat till mig, för mamma och pappa ska bortoch jag kan ioch orkar inte ställa mig och laga mat till mig själv xD sengår vi hem igen hoppas jag och sen kommer vi har roligt hela natten... intressant att ingen kommer läsa detta långa inlägget (a) men det är roligt att skriva så .. what evah ! (a) 
Nej nu ska jag fixa mig och sen e det träning !

Kyssar Lisa !




Här har vi käraste Niiic :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja läste (Y)

2010-01-05 @ 18:43:30
Postat av: Malin

SIN JÄVEEEEL !

2010-01-05 @ 19:01:16
URL: http://malinlounilsson.blogg.se/
Postat av: niita :)

asså inte för att va så efter men - vem e niic? :o

pusskram plus jag läste :P <33

2010-01-06 @ 11:59:37
Postat av: nita :)

hah som om de skulle gått bra om du ställt dig o lagat en massa mat... xD mamsen o pappsen kmr hem - hela huset e nerbrunnet :P xd

but i love you anyway :P <3

2010-01-06 @ 12:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0