tjong i ballongen :D

väldigt seg uppdatering, jag vet, men sånt e livet ibland.. för er som inte kan leva utan min blogg (HAHAHA) så vill jag bara säga att det händer värre saker än att jag inte uppdaterar min blogg (a) inteför att någon läser men det är roligt att skriva xD det blir som min dagbok, som alla kan se fast ingen tittar :o jaaaa Lisa jag fattar vad du menar (a) okej jag är lite knäpp jag vet ... Meeen jag var och tränade precis,  från halv fem till kvart över sex typ  och det var rätt drygt sista kvarten. och jag fick reda på att jag ska tävla i Lerum typ snart :o läääskigt... ja har ju inte tävlat med mitt kortprogram någon gång, så jag kommer skita ner mig av nervösitet :D vem torkar? :D (a) jajja nu ska jag plugga lite french tror jag :D om det heter så? xD

kyss Lisa <3


Kommentarer
Postat av: maalin

de går säkert bra,! (h)

& btw, jag torkar ! :D hahahah xD

2010-01-12 @ 20:09:11
URL: http://malinlounilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0