Vallåsen, branäs (snowboard) ITALIEN !

Haajje :))

blev inget inlägg igår (a) men vi var och åkte skidor i vallåsen igår (okej i förrgår men palla bry sig) och det gick bra förutom att jag och alex ramlade i släpliften några gånger xD meeeen snart äre Branäs och då e det snowboard som gäller, sjukt svårt så önska mig lycka till :D sen tre veckor efter Branäs är det ITALIEN :D:D och jag måste säga att det är mke bättre att åka i italien än österrike tycker jag :D jag längtar sönder asså ;) på söndag ska ja se på bio, typ, har du hört ryktet om morgans ? hoppas den är bra :)) neeej jag orkar inte skriva mer nu :o är sjukt trött så ska kolla lite film, får inte lägga mig för sent idag , då får jag problem när skolan börjar ... btw jag har hittat mina nycklar (h)

Jag älskar er mina unika läsare :D (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0